Producenci
Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji 
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz reklamacji
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady. Możesz skorzystać również z przykładowego formularza reklamacyjnego, gotowego do pobrania.

Wzór formularza reklamacyjnego

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Sanvital
Wola Grzymkowa 15B

95-070 Aleksandrów Łódzki

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Sanvital
Wola Grzymkowa 15B

95-070 Aleksandrów Łódzki

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Przykładowy formularz odstąpienia od umowy, gotowy do pobrania.

Wzór formularza odstąpienia od umowy

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl